4/09/2012

The myth of youth


sugarlips

naughty monkey

sugarlips

sugarlips

naughty monkey

Sugarlips Apparel top/  Bershka skirt/ Naughty monkey Shoes (available at: Endless.com )/ Odm watch/ Oh my! store (local) hat and sunnies

Just enjoying the free time, relaxing and strolling around the city, the perfect opportunity to look cute & fresh, specially with this gorgeous blouse sugarlips just send me, i simply adore it, very unique & boho, spring perfection i must say.

Simplemente disfrutando de este tiempo libre & más que nada disfrutando de la ciudad sin el exceso de gente y tráfico de siempre. Una excusa perfecta para salir a la calle a lucir mi nuevo top cortesía de sugarlips, muy bohemio y definitivamente especial, perfecto para esta temporada. 

28 comentarios:

  1. está bien bonito tu outfit, me declaro fan de la falda <3
    yo tampoco fui a ningún lado, se maneja bien a gusto con las calles así,
    saludos Fátima =D

    ResponderEliminar
  2. You look like you have jumped out of a fashion magazine :) You look great :)

    ResponderEliminar
  3. Qué bonito el conjunto! La blusa y la falda son preciosas!
    Besos

    ResponderEliminar
  4. Como me gusta ir viendo ya looks veraniegos!! Estás fantástica con esa falda, muaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  5. Me encantó el conjunto que armaste! Uno de mis looks favoritos :) !!

    ResponderEliminar
  6. Bueno Fátima, de nuevo paso a decirte que tienes un estilo fuera de lo normal! Una clase y elegancia que da gusto! Enhorabuena, cada día das una lección de estilo!
    AB

    ResponderEliminar
  7. Great look! I really like the blouse with the skirt :)

    Love, Susann
    Fashion in Pepperland

    ResponderEliminar
  8. Me encanta el look! estas preciosa! besos

    ResponderEliminar
  9. Qué guapa! Me encanta el look ^^
    Un beso!

    ResponderEliminar
  10. Gorgeous carefree look! I adore the crochet blouse and your wedges and sunnies <3
    Perfectly summery :)

    Trendy Teal

    ResponderEliminar
  11. Farima, Me encanta tu estilo...., tu nueva seguidora....:)

    Milena

    www.milenalovesthis.com

    ResponderEliminar
  12. That is such a cute, little blue skirt and it looks amazing with the baggy crochet blouse!

    ResponderEliminar
  13. love the blouse and skirt combination.. so cute and flirty!

    x0
    annette
    www.theversastyle.com

    ResponderEliminar
  14. I love your sweet skirt and lacy blouse but I think those shoes are my favorite part of the whole look, so fabulous!

    xo Gillie

    ResponderEliminar
  15. This is one of my favorite looks!! I love that hat and that top is so pretty. You look like you could just walk around the beach all day. Love it! <3

    toni

    ResponderEliminar
  16. You look so pretty! Love your outfit

    ResponderEliminar
  17. Again... You look again soooooo prettyy! Like usuall! <3 xx

    modas-diva.blogspot.com

    ResponderEliminar
  18. Me encanta la camisa! tengo muchas ganas de una así!
    bsos wapa
    Raquel

    ResponderEliminar
  19. these photos are gorgeous! i adore your top! xx

    ResponderEliminar
  20. Great outfit! Love your shoes and blouse

    xoxo Sootjeelina <3

    ResponderEliminar
  21. estas perfecta!=) que bien te sienta el sombrero!

    ResponderEliminar
  22. Que linda!! Me encantó este outfit!

    http://www.fashionindahat.com

    ResponderEliminar
  23. These are some amazing pictures and I love your whole outfit!!! :)

    Follow me :)
    www.amazinglybe-au-tiful.blogspot.com

    xox,
    Isa

    ResponderEliminar