11/07/2011

Major minus





 (Bershka shirt/ Oh my! store (local) shorts/ Oysho scarf/ Pull and bear Bag/ LOB shoes/ Odm watch/ DIY bracelets/ Bershka ring

Black, leopard and wedges, i wore this for casual drinks with friends, totally unplanned, but i had on hand the scarf and the shoes, so i just put on a little red lipstick and i was ready to go out. The weather is going crazy and i'm loving it, exactly five minutes after this photos it was already night, dark and cold, i'm telling you: crazy!

Negro, atigrado y plataforma, usé esto para una salida casual con amigos, para nada planeada de hecho, lo bueno que tenía a la mano la bufanda y los zapatos, así que sólo le sume el labial rojo y ¡listo! El clima se está volviendo loco y me encanta, yo creo que exactamente cinco minutos después de estas fotos ya era complemente de noche, oscuro y todo frío, si te digo: ¡loco!
  


27 comentarios:

  1. Love this look! You look amazing dear :)

    xo

    ResponderEliminar
  2. me encanto0o amo el negro esta guapisima!!! adoro tod0o0o

    ResponderEliminar
  3. me gusta MUCHO MUCHO tu reloj! tanto como para robartelo! JAJAAj mentiras :* qué bonito outfit <3

    ResponderEliminar
  4. Now following! Would you follow me? xxx

    ResponderEliminar
  5. Me encantan los shorts y los zapatos. Muy guapa y muy buen look.

    Bss.
    http://melancora.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. Muy bonita la combinación con el animal print! Los shorts me han encantado! Besos

    ResponderEliminar
  7. thanks for the comment! :)
    your outfit looks fierce and especially I like those wedges!

    ResponderEliminar
  8. Un look muy acertado, me gusta. Bsinos.

    ResponderEliminar
  9. These photos are so cute, and you look so good! I like this post!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Don’t forget to enter the ZELEB giveaway on my blog!!
    Cosa mi metto???

    ResponderEliminar
  10. Oh my. You r like a model. Love your photos. I like your style. I'm your new follower.

    If u have some time pls check out.mine.

    www.thesanktuary.blogspot.com

    Kisses

    ResponderEliminar
  11. I love the texture on your shorts! You are so lucky you are in shorts!! i already packed mine all away :)

    krissykreates.blogspot.com

    ps. thanks for the vote!

    ResponderEliminar
  12. thanks sweetie, im following back :)
    kisses*
    http://f-world-wide-what.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  13. Love your scarf! Lucky you can wear shorts and t-shirts like that! It's really cold here @_@;

    ResponderEliminar
  14. ooooo! me encantan las cuñas!!!! (zapatos) son simplemente...IDEALES!!!!
    En México hay Pull and Bear y Berskha? En Argentina noooooo! Siempre pienso que si vuelvo a allí echaré tantooo de menos esas y tanta marcas low cost! En Argentina no hay marcas low cost! es todo tan caro!!!
    Ojalá pueda onocer México pronto. Viajar es una adicción. A donde y con quien sea!!!
    Yo también soy diseñadora gráfica! aunque ahora mismo no trabajo en ello.
    Creo que el post de hoy te gustará. Es de un fotógrafo de publicidad y moda asturiano (españa). Tiene una empresa de comunicación impresionante. Le hice una entrevista muy especial para mí.

    Muchos besos en la distancia guapa!

    http://ladonnabrava.blogspot.com

    ResponderEliminar
  15. thanks for your lovely comment! love the look! the shorts look great and I love the ring!

    want to be summer here...

    crystal

    ResponderEliminar
  16. gorgeous photos. cute outfit. love your ring! xx

    ResponderEliminar
  17. lovely outfit

    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  18. Guapisima esos shorts me encantaron y la bufanda ni te digo.
    Lindo dia Nena!!
    Saludos

    ResponderEliminar
  19. thanks :=)
    great sense of style!!
    kisses following you.

    ResponderEliminar
  20. que guapa!!!los zapatos son una pasada ;D
    Un besazooo!!!

    ResponderEliminar
  21. estás guapísima me ha enamorado tu anillo!

    http://cashmereflowers.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  22. I love this look and i really love your ring! Now I need to find where I can get one in the states...

    Chic on the Cheap

    ResponderEliminar